מודלים ומוצרים מיוחדים
אפקטיביות פרסום
כאשר מעלים קמפיין פרסומי, נרצה לדעת שהוא אפקטיבי. המודל הבינלאומי EPIC של נילסן לבחינת אפקטיביות הפרסום מעניק תשובות לשאלות כגון: האם הפרסומת רלוונטית לקהל היעד? האם בעקבות הפרסומת צרכן ישנה התנהגותו? האם הפרסומת הניעה לפעולה? האם הפרסומת בלטה מבין הפרסומות של המתחרים בקטגוריה? האם הפרסומת מזוהה עם המותג? האם הפרסומת מצליחה להעביר את המסר הרצוי? תשובות לשאלות אלו נותנות מידע משמעותי על אפקטיביות הפרסום.
בחינת מעמד ונכסיות המותג
כולנו רוצים מותגים מנצחים.
מבלי להבין לעומק את מאפייני הקטגוריה ואת הדינאמיקה הצרכנית, קשה לבנות מותג מנצח. המודל הבינלאומי של חברת נילסן מחבר באופן ייחודי בין מאפיינים קטגורייאלים ומאפיינים מותגיים. הצרכנים יוצרים לעצמם אוסף חוקים אשר הופכים להרגלים ומאפשרים להם לפעול במצב של “auto pilot”. הבנה של כללים אלו מאפשרת לנו להבין היכן נמצאים האיומים וההזדמנויות.
מבלי להבין לעומק את מאפייני הקטגוריה ואת הדינאמיקה הצרכנית, קשה לבנות מותג מנצח. המודל הבינלאומי של חברת נילסן מחבר באופן ייחודי בין מאפיינים קטגורייאלים ומאפיינים מותגיים. הצרכנים יוצרים לעצמם אוסף חוקים אשר הופכים להרגלים ומאפשרים להם לפעול במצב של “auto pilot”. הבנה של כללים אלו מאפשרת לנו להבין היכן נמצאים האיומים וההזדמנויות.
בחינת שביעות רצון ונאמנות לקוחות
אתגר השירות הוא אתגר מהותי בעידן הדיגיטלי. איך הצרכן מגדיר שירות טוב? איך מספקים שירות, מהיר נגיש ואיכותי? האם שירות טוב הופך את הלקוח לנאמן?
חיבור של מודל ה RSI לתפיסת המותג, המוצר והשירות מאפשר לנו להעניק לך ניתוח מעמיק של שביעות רצון ונאמנות לקוחות וכמובן… איתור הזדמנויות לשיפור המצב הקיים.
חיבור של מודל ה RSI לתפיסת המותג, המוצר והשירות מאפשר לנו להעניק לך ניתוח מעמיק של שביעות רצון ונאמנות לקוחות וכמובן… איתור הזדמנויות לשיפור המצב הקיים.
מובילות דעה מביאות לכם תובנות מצולמות מהשטח
מה אתה עושה בכדי לאתר הזדמנויות שיווקיות ולקבל השראה לחדשנות שיווקית? Insight on site מאפשר למשווקים ולמקבלי החלטות להרגיש את 'השטח' בצורה אותנטית ומעוררת השראה.
יצרנו שיתוף פעולה עם פורטל הנשים סלונה ובנינו יחד קהילה של אלפי נשים מובילות דעה בתחומים שונים (צרכנות, אופנה, חינוך, תזונה ועוד). לכל פרויקט, נשים נבחרות, מקבלות בריף מאד ברור ו'מצלמות את עצמן חושבות'.
טעימה מהמחלקה הקריאייטיבית
Speed Session
מפגש טלפוני קצר שמטרתו "לצלול" לעומק עיקרֵי השאלות, תוך אינטראקציה ייחודית שמאפשרת עדכון השיח לנושאים שזכו בעוצמות הגבוהות ביותר.
כלי זריז וממוקד המשלב בין היתרונות של שיחה מעמיקה ופרטנית עם המיגוון שמביאה הכמות.
כלי זריז וממוקד המשלב בין היתרונות של שיחה מעמיקה ופרטנית עם המיגוון שמביאה הכמות.
Join the Group!
קבוצת דיון ללא ראי וללא צופים ונצפים. מתודולוגיית שיח ייחודית המשלבת בין דיון מונחה לבין דיון חופשי.
מפגש בלתי אמצעי עם הצרכן, עם הלקוח או עם הלקוח הפוטנציאלי, שמקרב אתכם אליהם ואותם אליכם ומאפשר דיאלוג 'אחר'.
מפגש בלתי אמצעי עם הצרכן, עם הלקוח או עם הלקוח הפוטנציאלי, שמקרב אתכם אליהם ואותם אליכם ומאפשר דיאלוג 'אחר'.
Bag Check
כלי מחקרי הבודק את הטראפיק הטבעי בחנויות ומתמחה בזיהוי הסיבות שגרמו לצרכן להיכנס לחנות, ומה הביא אותו לצאת עם שקית.
הצצה מושכלת אל שקית הקניות, המביאה את תמצית מניעי הקנייה ברגע האמת.
הצצה מושכלת אל שקית הקניות, המביאה את תמצית מניעי הקנייה ברגע האמת.
קבוצות מיקוד
קבוצות המיקוד מתבצעות במעבדת המחקר של "מחקרי הגל החדש" הכוללת מראה חד כיוונית המאפשרת ללקוח להתבונן במהלך הדיון הקבוצתי מבלי להפריע למהלכן.
סקר פנים אל פנים
בנוסף מבצעת החברה סקרים פנים אל פנים באמצעות מערכת ה- CAPI שהינה מערכת ראיון אישית ממחושבת.
פאנל אינטרנטי
החברה מבצעת מחקרי אינטרנט (CAWI) באמצעות פאנל הלקוחות הגדול ביותר.
מרכז מראיינים
לרשות החברה עומד כיום אחד ממרכזי המראיינים הגדולים בישראל בהן מתבצע הראיון באמצעות מערכת ראיון טלפוני ממוחשבת (CATI).