הבנת צרכים והתנהגויות
כולנו אנשים שונים זה מזה. עם ערכים שונים, צרכים שונים, ציפיות שונות והתנהגויות שונות. גם במערכות יחסים עם לקוחות, עלינו להבין את כל מערך הצרכים וההתנהגויות של הלקוחות שלנו, ולדעת לייצר שפה משותפת. לעיתים מערכות יחסים נמשכות מכורך הנסיבות, מהרגל, ולא מרצון אמיתי ואוהב. למרות התחושות המתחלפות, צריך לדעת לייצר תחושות של אמון, אהבה וביטחון, והם אלו שיבטיחו שמערכת היחסים שלנו עם הלקוחות תישאר לאורך זמן.
פיתוח מוצרים ושירותים חדשים
מערכות היחסים שאנו בונים הם אחד הדברים המאתגרים ביותר. זה כרוך בלא מעט הקרבות, הבנה הדדית וגם רצון להמשיך את הדרך המשותפת בצורה נעימה ואוהבת ככל האפשר. לעתים אנשים נכנסים למערכות יחסים עם ציפיות גדולות שמסתיימות באכזבות גדולות ואינם מעוניינים להמשיך בהן. בדומה לפיתוח מערכות יחסים, גם בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים, עלינו להבין ולאפיין את כל מערך הציפיות, רצונות, צרכים וכו' על מנת שניתן יהיה לייצר נאמנות ושביעות רצון של לקוחות לאורך זמן.
ניתוח תהליך קבלת החלטות
תגובות לפעילויות שיווקיות
ניתוח מסע לקוח
מערכות יחסים מצריכות עבודה קשה. מערכת יחסים טובה לא יכולה להתקיים בלי מאמץ של לפחות שני אנשים בעלי מטרה משותפת המוכנים להשקיע עבורה. חשוב לאפיין את הדרך בה כל אחד פועל בכדי לשמר ולשפר את מערכת היחסים, למרות כל הקשיים, הלחצים והפיתויים בהם הוא נתקל בדרך. מהי הדרך?, מהם הפיתויים?, כיצד מתגברים עליהם לאורך זמן?.
באמצעות הניתוח הזה נוכל ללמוד הרבה על אופן הגיוס, שימור ונאמנות הלקוחות שלנו.
אפקטיביות פרסום
מעמד מותג
מערכת היחסים אינה ניתנת לתיאור שטוח. הבנה מעמיקה של מערכת היחסים יכולה להתבסס רק על תמונה רחבה ועמוקה הכוללת מיפוי מקיף של כל התועלות, מניעים וחסמים הקיימים במערכת יחסים זו. בדומה לאופן שבו האישיות היא זו המשפיעה על מערכת היחסים גם אישיות המותג תורמת, באופן משמעותי, למערכת היחסים עם צרכנים. כפי שאנשים בוחרים את מערכות היחסים שלהם, כך הם גם בוחרים מותגים.
שביעות רצון לקוחות
כולנו מקווים שמערכות היחסים שלנו יהיו מוצלחות, אך מה יקבע את הצלחתן הלכה למעשה? האם יש תכונות אופי מסוימות שכדאי לנו לחפש על מנת להגדיל את סיכויינו להיות מאושרים במערכות היחסים? עלינו לשאוף ולהשקיע משאבים משמעותיים בכדי לשפר את אותה תחושה בקרב הלקוחות שלנו. האם אנחנו יודעים באילו נקודות להשקיע? האם יש אלמנטים בהם יש להתמקד על מנת לקבל את ההשפעה הגבוהה ביותר על שביעות רצון הלקוחות?