מחקרי הגל החדש הוקמה בשנת 2002 ע"י בכירי גאלופ ישראל לשעבר, שהייתה מחלוצות ומקימות עולם המחקר בארץ.
החברה פעילה בכל סוגי המחקרים הצרכניים הכמותיים והקריאטיביים (איכותניים). זאת, באמצעות מתודולוגיות ייחודיות של חברת נילסן העולמית. בנוסף, מפתחת החברה פורמטים מחקריים חדשניים כחלק מחזון החברה.

בין תחומי הפעילות:

ליווי כולל של פיתוח מוצר חדש משלב זיהוי ההזדמנויות עד להשקה ואחריה.
מחקרי תדמית ונכסיות מותג, שביעות רצון לקוחות, ניתוח תהליכי קבלת ההחלטות בנקודות המכירה, אפקטיביות פרסום, מחקרים לבחינת פוטנציאל בשווקים שונים, קבוצות מיקוד בנושאים שונים, ראיונות עומק אישיים ועוד.

הגל החדש חברה בארגון העולמי של מכוני המחקר ESOMAR
ואיגוד מכוני המחקר בישראל

לחברה תשתית לוגיסטית מתקדמת האחראית על ביצוע המחקרים בכל הטכניקות הכמותיות והאיכותיות:

  • לרשות החברה עומד כיום אחד ממרכזי המראיינים הגדולים בישראל בהן מתבצע הראיון באמצעות מערכת ראיון טלפוני ממוחשבת (CATI)
  • החברה מבצעת מחקרי אינטרנט (CAWI) באמצעות פאנל הלקוחות הגדול ביותר.
  • בנוסף מבצעת החברה סקרים פנים אל פנים באמצעות מערכת ה- CAPI שהנה מערכת ראיון אישית ממחושבת.
  • קבוצות המיקוד מתבצעות במעבדת המחקר של "מחקרי הגל החדש" הכוללת מראה חד כיוונית המאפשרת ללקוח להתבונן במהלך הדיון הקבוצתי מבלי להפריע למהלכן.

 

לעמוד מודלים ומוצרים מיוחדים >